HTML

Afrikai kalandok

Malawiban töltött napjaimról fogok itt beszámolni.

Friss topikok

  • ecc: Szia! Írj nyugodtan a martonkriszti@yahoo.de címre. Talán még Afrikából válaszolok :) (2011.01.11. 16:56) SOYA MILK PREZENTÁCIÓ
  • ecc: Megoldódott!! Az egyik csoporttársamért kijönnek autóval, úgyhogy ők fogják hazavinni a bőröndömet... (2010.12.17. 16:19) Elszaladt az idő
  • hitapu: ......de azért örölök, hogy ilyen izgalmas úton vettél részt, jól csináltátok.... (2010.11.25. 15:32) Nyaralás
  • hitapu: Szai Mityi!!! Örülök, hogy magszabadultatok a patkánytól, de azért hagy kérdezzem meg, hogy hogy f... (2010.11.20. 18:53) Ismét Amalikában
  • ecc: Köszönöm mindenkinek!!! Jól esik, hogy gondoltatok rám!! 2 hónap, és megyek haza :) Hiányoztok!! (2010.11.16. 16:10) Patkányok, gyomorrontás

Linkblog

2010.10.20. 17:52 ecc

Health Center

Rég óta gondolkodtam rajta, hogy szeretnék egy health center-ben dolgozni. Biztos emlékeztek, hogy amikor Alexnél voltam, milyen lelkesedéssel írtam az ottani kórházról... Mindig is jobban vonzott az egészségügy mint a tanárkodás.

Így amikor az árvaházba költöztünk, és kiderült, hogy a házunktól 100 méterre van egy health center, úgy döntöttem, meg kell nézzem. Ma meg is tettem. Nem bántam meg, sőőt, mostantól heti egy napog ott fogok dolgozni. 

Mivel nincs semmilyen képzettségem és gyakorlatom, így persze csak a legegyszerűbb dolgokkal kezdtem. Pl megmértem kb. 200 egy év alatti gyereket súlyát, aztán az oltási könyvüket ellenőriztem, és ha ideje volt valamilyen oltásnak, akkor azt regisztráltam, és beküldtem őket az orvoshoz. Még az is lehet, hogy jövő héttől a polio-t én fogom a gyerekeknek adni, mivel az nem oltás, hanem csak a szájukba kell csepegtetni.

Én kifejezetten élveztem az ott töltött órákat, és az ottani orvos is azt mondta, hasznos segítség voltam. Úúúgyhogy mostantól egy nappal kevesebbet preschoolozok. Nem bánom. Pont azokról a preschoolokról mondok le, akiket Richarddal a TBC-s supervisor-ral kellenne látogatnom. Az utóbbi hetekben egyedül mentem, szinte értelmetlenül. Úgyhogy kifejezetten örülök, hogy ehelyett valami értelmessel töltöm az időmet. Sőt, sajnálom, hogy csak most szántam rá magam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://malawinapjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr922386600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása